کد خبر: ۴۷۵۸۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها در سطح ملی آمریکا نشان می‌دهد که «جو بایدن» با اختلاف 6 درصد از «دونالد ترامپ» پیشی گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، طبق جدیدترین نتایج نظرسنجی «هیل-هریس ایکس»، «جو بایدن» با اختلاف ۶ درصد از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پیشی گرفت.


پایگاه اطلاع‌رسانی هیل در این خصوص گزارش کرد، طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته که در سطح ملی در آمریکا برگزار شده است، ۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که روز انتخابات به بایدن رأی خواهند داد و ۳۹ درصد نیز اعلام کردند که از ترامپ حمایت می‌کنند.

نتایج نظرسنجی ۱۱ تا ۱۴ آگوست (۲۱ تا ۲۴ مردادماه) نمایانگر دستاوردی برای بایدن است که پیش از این در نظرسنجی ۸ تا ۱۱ آگوست (۱۸ تا ۲۱ مردادماه) با اختلاف چهار درصد و آراء ۴۴ درصد از ترامپ با آراء ۴۰ درصد جلوتر قرار گرفته بود.

طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها، چهار درصد از شرکت‌کنندگان تصریح کردند که یک نامزد ریاست‌جمهوری متفاوت را ترجیح می‌دهند و چهار درصد نیز تصریح کردند که قصد مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ را ندارند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که هفت درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی هنوز تصمیم قطعی درباره نامزد مورد انتخاب خود اتخاذ نکرده‌اند که در مقایسه با نظرسنجی قبلی، دو درصد کاهش داشتند.

بر اساس این گزارش، ۸۲ درصد از رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه تصریح کردند که از ترامپ حمایت می‌کنند و ۱۱ درصد از آنها گفتند که اگر همین امروز انتخابات برگزار شود از بایدن حمایت خواهند کرد.

نتایج نظرسنجی انتخابات در بحبوحه برگزاری مجمع ملی دموکرات‌ها منتشر شده است که امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد و بایدن رسماً بعنوان نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا معرفی شد.

نظرسنجی هیل-هریس ایکس به صورت آنلاین در میان دو هزار و ۸۲۳ رأی‌دهنده ثبت شده آمریکایی در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۴ آگوست با حاشیه خطای مثبت و منفی ۱.۸۴ درصد انجام گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها